آرامش مینا و مهدی

گفتگو مامان بابا

1395/5/12 18:12
نویسنده : مینا
536 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون1395/05/09 من و بابا نشستیم به صورت  جدی درمورد نی نی دار شدن حرف زدیم .

-که نماز هیچ کدوممون قطع نشه -بعد تو خونه وضو داشته باشیم -مراقب غذا خوردنمون باشیم و از هرکسی لقمه حتی کوچیکم قبول نکنیم-مراقب درامد مون باشیم که خدایی نکرده به اشتباه 1تومن هم مال کسی تو پولمون نباشه(البته جفتمون همیشه حرام و حلال رعایت میکنیم ولی این روزا که قراره شما از خدا بخواهیم حساستر شدیم)-غذاهای فست فودی و ....ممنوع ممنوع به خاطر گل روی شما -قرار گذاشتیم که ایشا الله اگه شما تو همین خونه ای که هستیم یعنی طبقه پایین بابا بزرگ به دنیا امدی در اولین فرصت که تونستیم پول پیش مستاجر خونه خودمونو جمع کنیم بریم خونه خودمون و اتاق خوشگلتو اونجا بچینیم -قرار گذاشتیم بعد از امدن شما به این دنیای قشنگ تا میتونیم شمارو پیش مامان بزرگ ها تنها نزاریم اخه زحمتشون میشه تا اونجا که بتونیم کسیو به زحمت نندازیم خودمون سختی بزرگ کردنتو رو دوشمون بکشیم  اخه مامان بزرگ ها گناه دارن البته این وسط یه بند و تبصره هایی هم هست که .... مامانی ،مامان مینا دفتر بیمه داره قرار گذاشتیم بعد از به دنیا امدن شما 2 شیفت منشی بزارم دفتر و بیشتر به شمابرسم -قرار گذاشتیم بعد از به دنیا امدن شما هیچ کی تو تربیت شما دخالت نکنه فقط من و بابات -همیشه مراقبت باشیم -یه چیزی بگم بابا مهدی یه چیزی میگه ..... میگه من نمیزارم نی نیم بره مدرسه خودم تو میشینم تو خونه درسش میدم میخوام مثل نیچه و...که نابغ و معروفا بچه منم خودم درسش بدم میگه دلم میخواد بچمون فوق العاده بیشتر از بقیه بچه ها تو درس و زندگیش موفق باشه  البته من قبول نکردم گفتم مدرسه لازمه در کنارش شما هم زحمت خودتو بکش .جونم برات بگه مامانی هنوز که نیومدی کلی ارزو داریم واست بابا مهدی از الان شمارو یه نابغه ریاضی میبینه و منم دوست دارم یه ادم بزرگ و پر خیری بشی برای بقیه ادم ها عاقبت بخیر بشی این خواسته هر پدر و مادریه .همه کسم مراقب خودت باش خودت بهتر از هرکس دیگه ای میدونی چه راهی بهتریته برات ایشا الله خدا بهترین اتفاق های زندگی  تو تقدیرت بنویسه محبت

 


 

پسندها (1)

نظرات (0)